En matdag i bilder

Det var egentlig ikke planen lage et matdag innlegg men etter at jeg hadde knipset bde frokost og lunsj tenkte jeg hvorfor ikke. Jeg har ingen spesielle mltider jeg spiser fast hver dag men jeg prver holde meg unna snoperier fokusere p mat som er bra for kroppen, og i forsvarlige mengder. Av og til gr det bra, andre dager gr det rett i dass og fr jeg vet ordet av det sitter jeg med handa inni chipsposen.

En ting er hvert fall som regel sikkert at jo mer jeg trener jo bedre spiser jeg. Nr jeg trener fr jeg ikke lysst til trykke allverdens av drittmat i meg, men om jeg bestemmer meg for g p diett da kan du banne p at jeg sitter spiser godteri p dag 1. Viljestyrken sliter litt her i hus kan man si. Anyways..

~ Frokost ~
Ble 3 Husman knekkebrd med hjemmelaget tunfisksalat. Siden paprikaen var rtten har jeg kun tunfisk, purre, rd lk, majones og piffi i denne.



~ Lunsj ~
I 12 tiden ble jeg sugen p et eller annet s da falt valget p et eple, en neve rosiner og en liten neve sukkererter.
Ian Nathaniel fikk ogs smake p bde eple og sukkererter. Nr han smakte p sukkerertene skar han en morsom grimase
men ja jeg begynte le gjorde han ogs det. Haha. Eple syntes han var kjempegodt. Jeg har et lite ml om at han vil foretrekke frukt
og grnt fremfor godteri s bra jobba mamma. Godteri, is, bakevarer ser jeg ingen grunn i la han smake p n for det kommer for en
dag uansett, men jeg hper p at om han blir vandt med frukt og grnt er det noe han kommer til foretrekke nr han blir strre. Grnnsaker
blir spist i snn ca 90% av alle middagene vi har her i hus s det er lov hpe p at det vil falle i smak hos han ogs.
Er det ikke litt snn at barn spiser de det er vandt med?



~ Tidlig middag ~
Nr jeg skal p trening spiser jeg aldri middag fr senere siden jeg ikke orker trene p full mage, derfor tenkte jeg lage meg to
knekkebrd for ha noe g p, to knekkebrd ble til fem. Haha. Men snn er det med nylaget tunfisksalat i hus. Knekkebrdene
ble vell forbrent igjen med to timer trening s det tok jeg ikke s tungt.



~ Middag ~
Etter trening da var jeg virkelig klar for middag, mamma hadde laget favoritten som er wokede grnnsaker, ris og kylling.
Dette er vell merke porsjon nr to da var det ikke mye ris igjen gitt.



Grsdagens matdag ble ikke s aller verst. Hadde alle dager vrt som denne hadde jeg vrt flink ass. Men men det er bare gjre s godt en kan.
I dag kan jeg love dere at stlheten sitter godt i etter grsdagen trening. Frst 30 minutter spinning 5x4 deretter 20 min styrke og en 50 minutters kettelbell kt
som var sirkeltrening kjennes godt p kroppen, men deilig var det. Hper p at jeg kan satse p tirsdagstreninger fremover. S vil dere ha flere matdag innlegg?
Trykk liker eller kommenter.

n kommentar

lisarorvik

09.12.2015 kl.13:10

S veldig godt ut :)

Skriv en ny kommentar

+ legg meg til som venn

Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan ogs skrive epostadressen din her :-) Hper du liker designet!










hits